måndag 15 december 2008

Cykelhög!

Att cykla kan vara så underbart. Det är verkligen som en drog. Jag vill bara ha mer mer mer.

Är grymt cykelhög efter cyklingpasset ikväll.

och att det känns sådan skillnad på hela kroppen nu när jag verkligen satsar på mycket styrke vad gäller mage och rygg.

känner mig stark och det känns så otrooligt bra.



jag får sådan energi av min cykling

om jag har en dålig dag så kan den ändras bara jag får sätta mig på en cykel och cykla



ikväll kändes det som att jag flög fram
jag var i min cykelhimmel igen
och det känns fantastiskt bra!



någon mer som kan känna att ni lyfter när ni sitter och cyklar? att man liksom svävar.

åh det är kärlek!

nu är det tentaplugg. pust!


lever på min cyklingkväll!

1 kommentar:

  1. Åh, hihi, jag tycker också om känslan på spinningen. Känner mig stark när det kommer en bra och tung låt och man bara trycker på! Men riktigt så hög som du pratar om kan jag nog inte säga att jag blir... :) Men det är härligt att läsa!

    SvaraRadera