måndag 17 augusti 2015

Ironman Kalmar slot till Kona Hawaii


Jag är så förbannat lycklig just nu!!!

Först vill jag tacka alla som har stöttat mig på min resa och riktigt stort tack för alla hejarrop, grattishälsningar på instagram, Facebook, mail, telefon, sms det är så himla guld värt och tårarna svämmar över, jag kan knappt tro det är sant. 

Jag gjorde mitt livs race i Kalmar mycket tack vare publik och allt stöd, alla som trott på mig, peppat mig, gjorde att jag gick in i Kalmar med mycket mer självförtroende. Gjorde PB i alla grenar och en totaltid som jag bara kunnat drömma om.

Kan knappt tro det är sant att jag lyckades kvala in till Ironman Kona Hawaii. Hjärtat svämmar över och jag bara bubblar just nu. 

Jag kommer skriva ett mera utförligt inlägg bjuder på lite bilder från prisceremonin så länge. :) 

Living the dream! Jag ska till Kona Hawaii! :)




29 kommentarer:

  1. Men GRATTIS! Fy fan vad du är bra!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Är det någon som är värd detta är det du Lina! Som du har kämpat, så mycket som du tränar och med den glädjen och glöden hela tiden! Du är grym och vart ska det här suta?? :-) Stort grattis bästa du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. stort tack :) känns helt overkligt just nu :) aloha!!!

      Radera
  3. Helt galet coolt! Det är du så mycket värd! Grattis i massor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så himla mycket :) jag bara bubblar av lycka!

      Radera
  4. Visste väl att jag kunde lita på dig i Kalmar! Hälsa vulkanerna på HAWAII! ;-)

    SvaraRadera
  5. Grattis Lina! Du är min idol, så himla grym!

    SvaraRadera
  6. brukar läsa din blogg och såg på tiden och tänkte, fasiken detta måste varit riktigt bra. Stort grattis. Härligt och se att alla träningstimmar ger resultat. Häftigt med Hawaii

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack :) dagen var helt fantastisk och att det slutade med Kona känns helt ofattbart just nu! :)

      Radera
  7. Fantastiskt!
    Jag såg dig i Kalmar dagen innan tävlingsdag. Måste varit du! Ville springa fram och ge dig en stor kram och önska lycka till men bangade.

    Stort grattis! En inspiration.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh nästa gång du ser mig så måste du komma fram och ge mig en kram :) tusen tack!!

      Radera
  8. Du är sååå värd det Lina!
    Grymt, grymt. grymt imponerande!! :-)

    Kram M

    SvaraRadera
  9. Stort grattis!! Du är så väl värd detta! All träning och slit lönar sig!! :) Du är en stor inspiration och din glädje och kärlek till triathlon smittar verkligen av sig. :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tusen tack :) roligt och springa på dig i kalmar och tusen tack för allt support, det hjälper så otroligt mycket där på banan! Stor kram!

      Radera
  10. Du är så fantastisk Lina!! Det är så kul att se dig. Alltid leende, hur trött du än är (antar jag).
    Kul att du kommer till Hawaii, min klasskompis från gymnasiet Viktoria Johnsson kom ju också dit!!
    Måste vara en upplevelse om något!!
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för supporten i lördags! :) Det är grymt! Älskar verkligen Ironman Kalmar, det är speciellt. Ja Viktoria dominerade verkligen, hon är fantastisk, ska bli kul och se henne på Kona :)

      Radera
  11. Stort grattis! Du är grym! Och du är en enorm glädjespridare och inspiratör genom din blogg - även till en snart 50 årig aktiv! Ska bli kul att följa dig inför och under Hawaii!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh tack så himla glad jag blir för din kommentar! :) Nu är det vila och ladda om för äventyret :) Pirrar i magen!!! :)

      Radera
  12. Otroligt kul, Lina! Stort grattis. När vi sågs i målområdet visste du inte ännu om du skulle få åka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! :) Nä precis i målområdet hade jag inte en susning vad som väntade :) Stort grattis till ditt race, vilken grym tid! Har du anmält dig till nästa år igen?:)

      Radera
  13. Helt sjukt kul! Stort stort grattis till dig Lina! :)

    SvaraRadera
  14. Wow ,Fantastiskt, Jättegrattis Lina!

    SvaraRadera
  15. Återigen, stort grattis!
    Med allt slit och tid som du lagt ner på träning är du så värd detta! Så jäkla kul!
    Det ska bli så kul att följa din fortsätta väg till och under Hawaii! Stor kram till dig!

    SvaraRadera