måndag 26 januari 2009

CYKLIG!




Äntligen var jag så pass pigg att jag fick min CYKEL :-)
Det var lycka i hela kroppen
Just nu är jag cyklig lycklig!
Jag tog det jätte lugnt men det var så himla skönt att få röra på sig!
Nu gäller det att trappa upp träningen igen

Det här är mitt liv!
Jag känner att jag mår bra nu i hela kroppen
de sista dagarna har varit deppiga
men nu med lite träning och att återfå sin cykling så känner jag mig hel igen!



Dagens middag blev mycket god! Testa det här!


Kyckling med fetaostfyllning a la bönsallad och quinoa





Kvällens lektyr.

Nya numret av KADENS!




jag njuter redan!


Kärlek!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att du är bättre! Härligt att kunna träna igen även om det bara är ett lungt pass.
    Känns som om jag har nåt litet i näsan o halsen som inte riktigt vill försvinna eller bryta ut. Men dumt att känna efter för mkt. Får nog allt bli ett pass ikväll.

    SvaraRadera