tisdag 10 februari 2009

Det kom ett paket!

Vilken dag det har varit idag.

Vaknade upp mycket förväntansfull
skulle dagen ge vad jag hoppades på

jag hörde steg i trappuppgången
mitt hjärta hoppade
och jag gick fram till dörren
och in i brevinkastet kom det som jag väntat på
JAA ett paket att hämta på posten
plus att jag fick ett vanligt brev och inuti fanns mina nya cykelörhängen

vilken morgon!
rask fart till posten!

och ÄNTLIGEN yoga för cyklister i min famn



och efter detta rask fart att inhandla mig en yoga matta!




Allt är klart och nu ska jag bestämma mig för en yoga dag!




här kommer mina senaste örhängen
tror att de var menade för ett lite mindre öra hehe
men jag tycker om dem!



det är ju cykelkärlek!


det blev cykling 90 min ikväll
allt kändes så klockrent
jag hade kraft och intervallerna satt som en smäck!


till helgen ska jag till Stockholm.
någon som har något bra tips på någon cykelaffär som jag bara måste besöka?
Cykelcity är redan inbokat :-)

Jag kommer att skina hela dagen då jag kommer att gå runt i massa cykelaffärer!
Adrenalinet kommer att pumpa :-)

Längtar!

Underbara tisdag.
hoppas onsdagen bjuder på något kul.

Kärlek!

4 kommentarer:

  1. Snyggt tjejen...

    Hade jag haft tid hade jag nästan tänkt att åka ner och "överaska" Camilla och köra ett pass med henne på Sats i Sthlm ikväll, men frugan skall på Yoga så jag måste vara hemma... =(

    Ha en bra dag,

    Fritz

    SvaraRadera
  2. Som jag skrev i mitt inlägg så smakar inte brödet så där jättemycket. Det smakar nog rätt nyttigt:-)
    Man kan ha i brödkryddor för lite mer smak.

    Idag har jag haft sån träningsabstinens, tyvärr hanns det inte med någon träning idag. Men den känslan känns ju i alla fall bra!

    Vad söta örhängena var!

    Trevlig onsdagkväll! Här är det Top Model-final som gäller:-)

    SvaraRadera
  3. Örhängena ser söta ut! Passar dig jättebra! :)

    Vad kul med yoga och häftigt med egen matta! :) Det är lite sunkigt att använda dem på gymmet som alla står på med svettiga fötter och sedan ligger man med pannan nere i nästa övning... försöker att inte tänka på det, hihi.

    SvaraRadera
  4. Du har ju samma yogamatta som jag:) Bra övningar det där, underbart!

    SvaraRadera