söndag 28 mars 2010

Triathlon

Igår var det dags för triathlon utmaningen som gymmet hade anordnat.
Den innebar 1h spinning, 1h body pump och 1h PSI

Jag tyckte inte detta var nog utmaning ;-)
Jag älskar ju cykling så jag tjuvstartade morgonen med ett spinningpass på 45 min innan det var dags att bita i triathlon biten.

Alltid när det är något extra på gymmet, i det här fallet triathlon utmaning så är alla extra taggade, man blir peppad av andra och stämningen är på topp!
Även denna gång sprudlade det av träningsglädje i salarna.

Sista passet som var PSI var verkligen hårdkörning
De sista krafterna skulle verkligen tas ut!
Det var GRYMT!

Återhämtningsmål! Lax, matvete och morötter! Gott!




Så på lördags eftermiddagen/kvällen var jag ganska slut i kropp och knopp!
Men jag fick ändå ihop ett gott kvällsfika!



Jordgubbar och banan smoothie!







Idag faller snön ner utanför vårt fönster.
Man blir så trött, vill ha vår nu!!!


Kärlek!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att ni har lite extra händelser/utmaningar på gymmet. Trots att utbudet är stort på badhuset/Nautilus där jag tränar så har de aldrig såna roliga extra händelser:(

    Kvällsfikat såg riktigt mumsigt ut!

    Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  2. Hihi så det räckte inte med tre pass för dig ;) Riktigt bra jobb! Förstår att du var trött. Själv var jag helt slut i lördagskväll efter flytten. Har varit så mkt sista tiden så är väl slutkörd. Skönt att det snart är påskledigt!

    SvaraRadera
  3. Lät härligt med triathlon, det där ska jag testa någongång :) Hoppas du får en underbar vecka! Hälsningar från Sanna och tvillingflickorna :)

    SvaraRadera
  4. Du är ju galen Lina! Jag kommer att få det tufft om/när vi ska träna ihop :)

    Men snöar det igen?! Jag som just funderar vad jag ska ta för kläder med mig upp. Behöver man vinterjacka/täckajacka tror du? Vi ska ju även ännu längre norrut dessutom?

    Här har jag plockat fram skinnjackan och njuter av plusgraderna :)

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Du är så duktig du tjejen! Kör stenhårt hela tiden!!!!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera