söndag 12 september 2010

Helgens styr!

Måste börja berätta om i lördags morse.

Solen sken mot mitt ansikte när jag cyklade till gymmet.
Det verkade bli en riktigt fin dag med klarblå himmel.

Jag tänkte att det kommer nog inte komma så många på lördagspasset idag.

MEN

Ack vad fel jag hade.
Det stod bara några enstaka cyklar tomma annars va det full fart i spinningsalen!

Och vilken energi, fokusering, kämparvilja, svett det rådde.
Det var helt jäkla grym stämning, alla var på topp.

RIKTIGT roligt pass att leda med sådana underbara människor!
Jag fick många varma ord efter passet, blir så lycklig!

Det var cykellycka!!!!! <3



Kvällen bestod i kräftpartaj på landet.


Vilken härlig atmosfär!



Det dukades i växthuset, lite Ernst känsla ;-)


Jag innan vi åker iväg.
nya blusen och byxor är på!




Det bjöds på mycket god mat och trevligt sällskap ända in på nattens timmar.










Idag var det uppstigning tidigt för att åka iväg på den efterlängtade fotokursen!

En introduktion hur man använder kameran och alla dess inställningar.
Mycket mycket bra, duktig fotograf!
Så nu är det bara att gå ut och börja experimentera ännu mera :-)



Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Det slog mig att det skulle vara riktigt roligt att gå på dina spinningpass. Jag tror att du är en riktig grym ledare. Synd bara att du är så långt borta:-o

    Vad mysigt med kräftskiva. Allt såg så gott ut.

    Vad kul med fotokurs!

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt ställe du varit på. Lät så mysigt med kräftkalas. Snygga kläder!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Åh så snyggt dukat de gjort! :) Och ser väldigt trevligt ut att sitta i växthuset :)

    Snart (hoppas jag) kan jag komma och träna med dig igen. På regelbunden basis. Dock verkar inte kickboxning finnas där..?

    Nåt nytt på skolfronten för dig? Här är totalt stilltje men hoppas på nästa vecka... Men först kommer en helg i norr! :) Kram!

    SvaraRadera