onsdag 22 oktober 2008

Cirkelträning

Jag är helt slut.
Mina ben vill inte att jag ska stå upp.
Jag kunde inte ens gå ner för vår trappa här hemma
så jag fick hasa mig ner för trappstegen
och där blev jag fotad
tentaplugg och en kopp te i famnen och helt slut.



jag säger bara cirkelträning!

när vi skulle varva ner efter passet ville inte mina ben vara med
jag kunde inte springa
de var som spagetti
helt sjuk känsla

det var grymt jobbigt. styrka och kondition!

vet inte om mina ben kommer att bära mig imorgon.

hjärnan behöver vila och kroppen behöver vila
men
hjärnan kommer att aktiveras
jag måste plugga

det är hemskt med tentaplugg!
om det är något jag hyser extremt mycket agg emot så är det tenta!

nu ska benen få vila

3 dagar kvar tills jag sitter på spinningpass i göteborg!!!
SE fram emot!


Over and out!

1 kommentar:

  1. Jiiiiises, P1 & P2 körde hårt med er igår förstår jag!!
    Ja du gör nog bäst i att vila nu fram till helgen Lina så benen får återhämta sig innan göteborg.


    kram Anna

    SvaraRadera