tisdag 7 oktober 2008

Kan inte fokusera

inte någon bra läsdag.



Såhär har mitt skrivbord sett ut idag.
Jag har läst
Men vad har jag egentligen läst?
Jag har fått mina tankar på annat hela tiden
och jag kunde inte rå för det

jag kan inte foookusera längre.
vad är det?

jag tänkte att det kanske hjälper med en härlig höst promenad i den sköna solen.

jag vandrade vid vattnet och njöt
solen i ögonen
inga bekymmer, jag är glad
längtar till sommaren då jag får åka båt med min prins
och då jag får cykla längs vägen och njuta av allt det härliga







ikväll har jag varit på pump pass.
jag håller fortfarande vad jag lovat mig själv
en gång i veckan blir det pump
idag öste jag på lite mer vikter än jag jag brukar på vissa ställen
oj vad trött jag vart
jag räknar med gryyyym träningsvärk imorgon

det är dags att träffa gruppen imorn
hoppas att vi kommer fram till bra resultat


15 november blir det utflyttningsfest som egentligen skulle vara en inflyttningsfest men nu blev det ändrade planer och vänner ni är sååå välkomna!!!

stigen där jag går
den är din
liksom vinden i ditt hår
öppna upp din famn
och ta mig i hamn



Over and out!

8 kommentarer:

  1. go´kväll fina lina!!

    jag känner igen de där.. som tur är läste jag svagårens barn på jobbet så "bara" antonovsky kvar nu.. vi ses på torsdag med gruppen så de får bli imorgon.

    de finns så mycket annat jag tänker på.. men men.. en höst promenad ihop nån dag?

    jag ser oxå fram emot fikan.. =)

    Fina blder förresten.

    PUSS PÅ DIG

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder!
    Fasen du körde HÅÅÅÅRT idag tjejen, KANONENS JU!!!!!!!! Hoppas det känns lite i kroppen imorron *skratt*. Jag har en vad som spökar och det är så drygt. Var ute och sprang igår men det vill sig inte riktigt. Kanske borde vila? Näe ;D
    Gonattkram!
    Maria

    SvaraRadera
  3. hallå, bra att fredag funkar! 14.15? :)


    men va är det för vatten du hittat?? jag letar vatten överallt men känner inte igen vart du är.

    kram

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. nu ska ja beställa men får inte tag på jica,måste ju höra om hon ska åka här ifrån eller växjö? LÄNGTAR!! Mysiga bilder,här är det dimmigt till max idag men tänkte jag skulle ta en låång prommis när jag vaknat till lite mera =) Hörs av ikväll..Miss ya. Puss

    SvaraRadera
  6. Kanon=)
    fredag it is!! jag jobbar dubbelhelg så de kan bli skönt att hänga lite innan dvalan. tsss...

    min grupp har inte hört av sig alls, börjar li lite orolig nu att de inte händer nått. jag har mailat allihopa ju.. ska testa igen.

    ha enbra dag=)
    PUSS

    SvaraRadera
  7. känner igen känner igen! tappad koncentration. jag sitter just nu och "pluggar", ska plöja en bok. du märker hur effektiv jag är :)
    När jag pluggade i lund brukade vi kalla detta syndrom för inte-plugga. det betydde att man la en massa tid på att plugga men gjorde egentligen inte ett skit för det dök hela tiden upp viktigare saker.

    SvaraRadera
  8. Hej underbara!!

    det har vart en underbar dag idag=) du måste följa med ut på ett sånt här litet vardagsäventyr. näste helg kankse?

    jag blev fasen skitdeppig nu.. har ju sagt hela tiden jag bara vill ha godkänt, men de kändes fasen inte bra att få ett E. Men jag är glad för dig=) på riktigt.. erika med. Hon fick ett A. alltså är ni kärleksvänner på riktigt, skulle ju inte vart så glad för er annars.. hihi..

    vi ska ses imorgon eftermiddag med gruppen, känns sådär.. lite sen. och så ska vi skiva nått, men hur jag än läser så vet jag inte alls vad jag ska skriva..? de ska ju disskuteras imorgon ju. ajaaa..


    STOR PUSS

    SvaraRadera