söndag 6 december 2009

3h spinning!

I lördags var det äntligen dags för 3h spinning på gymmet!

Jag laddade upp med gröt och äggmacka



Och här står jag fit for fight!
Redo för att nöta sadel i 3 underbara timmar!




När jag kom till gymmet hade de hängt julbelysning i taket och runt de tre
cyklarna som stod längst fram

SNYGGT!



Stämningen var på TOPP!
De hade laddat upp med stora skålar med godis, frukt, jordnötter och massa annat.

Vid klockan 11.00 drog vi igång!


PÅ spegeln hade de ritat upp vår sträcka vi skulle köra
de rosa rutorna var backar och de blå var raksträckor
så man hade bra koll vart i passet man befann sig och hur man skulle lägga upp sina krafter

allt var super planerat
tre fantastiska instruktörer!

Annelie Theresé Peter



I början hade vi musikrebus
där vi blev indelade i lag
och de lag som visste namnet på artisten som spelades + låtens namn fick sitta kvar och de andra fick bestraffning och göra 10 jumps
jag fick glänsa två gånger då jag kunde artist och låt :-)


Timmarna bara flög iväg
och jag hade så otroligt KUL hela vägen









När vi var inne på den sista timmen ville jag inte att det skulle ta slut!
Det kändes som att jag kunde cykla i evigheter

åh jag fick cykellycka i kroppen och jag ville bara ha MER
det är som en drog för mig
cykling det är kärlek
det är glädje
det är lycka
åh det är endorfiner som bara hoppar omkring


Tusen tusen tack för ett väl genomfört pass!
Ni var grymma!
Tre fantastiska instruktörer!

jag kunde inte vara stilla efter passet



efter 3h så hoppade jag av glädje!




laddar för skutt :-)



Om någon vill se så finns film

http://www.youtube.com/watch?v=09EmnIrpHIA



Kärlek till min lördagsspinning!

6 kommentarer:

  1. Åh men åhhh vad roligt det låter! Jätteavis på den härliga känslan! :) Själv fick jag nöja mig med en timme ikväll men det var också lite kul :)

    Grymma du! :)

    SvaraRadera
  2. Låter riktigt kul! Du är stark, bra jobbat!! Roligt när de har lite temapass som är längre. Bra träning inför vättern :)

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt!!

    Vem är det som tar dina bilder när du cyklar? =)

    SvaraRadera
  4. Låter skoj med cyklingen. Jag reagerade på att ni var så många i salen, jag tror inte att det har varit så många cyklar i någon spinningsal där jag tränat.

    Ja, penseln gick varm här och det blev en del vitt. Nu är jag så nöjd så:-)

    Vad roligt att ni snart ska få inreda ert hem, det är ju så skoj.

    SvaraRadera
  5. Gud vad skoj Lina! Härligt! men att hoppa efter tre timmars spinning....hihihi...du är galen du vännen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Lina, jag håller på och funderar som bäst på trainer... och vet ju att du köpte en :) Kommer du ihåg vad som är bra att ha, vilka finesser man inte klarar sig utan? Vilken har du och hur mycket pengar kostar dem om man vill ha en skaplig? :) (Många frågor... hihi) Kram!

    SvaraRadera