tisdag 4 maj 2010

CYKLIG!

Ikväll var det dags igen, men denna gång lite längre pass.
100 min spinning stod på schemat!
Jag tillsammans med Annelie fick leda ett fokuserat gäng!
Tekniken satt som en smäck!
OJ vad kul det var!
Denna gång var jag inte lika nervös utan jag kunde slappna av mer och njuta av att sitta där längst fram och titta på alla cykeltokiga människor :-)

Det var så KUL! Och nästa tisdag ska jag leda alldeles själv i 75 min!
Det är bara och sätta sig med musiken igen och börja digga, mer låtar behövs!

Jag har ett stort leende på läpparna nu!
Endorfinerna hoppar omkring och jag är så CYKLIG!





Kärlek till cykling!

3 kommentarer:

  1. Härligt Lina!! Jag borde ju kunna ge dig lite musiktips. vilken typ av musik vill du ha?

    och tack för din kommentar, men jag tror nog du har ännu tuffare träninsschema än jag ;)

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det gick så bra och att du ska leda igen! Riktigt roligt!! Synd att vi bor så långt ifrån varandra, hade ju vart super med lite spininstruktörspepp inför passen. Börjar ju snart dra ihop sig för mig med även om det är ett bra tag kvar.

    SvaraRadera
  3. Låter så himla härligt..:) Hade jag bott kvar i Luleå hade jag lätt kommit på dina pass. Utstrålar du samma glädje i spinningsalen som här så måste det vara grymt skoj att cykla för dig!

    SvaraRadera