söndag 9 maj 2010

I soffan

Sitter med en kopp grönt te i soffan
och pustar ut efter ett PSI pass och ett spinningpass

jag provade mitt 75 min pass och tyckte att det mesta funkade bra!
behöver ändra lite i början, så det ska göras tills imorgon och prova det igen.
på tisdag är det dags att instruera helt själv :-)! Nervös i magen!
Men det ska bli SÅ kul!


helgen har spenderats med ögonen i skolböckerna
igår kunde jag sitta på balkongen och solen värmde min kropp.




och första tecknet på att våren är här
en nyckelpiga kom och ville sitta på mitt engelska facit




min absoluta favoritmat har jag käkat idag!

lax, matvete, ägg, sallad! Mums!





veckan kommer att bestå i mycket jobb och skola, vad jag längtar efter sommarlov!



Kärlek hem till mitt småland! Saknad!

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att solen och värmen börjar komma upp till er nu också. Solen ger ju så himla mycket energi..:)

    Hoppas du får en fin vecka!

    SvaraRadera
  2. Visst piggnade jag till mig igår, vet inte vad det var för svacka.

    Tack, om ca fyra timmar gäller det, aningens nervös är jag.

    Vad härligt det ser ut att sitta på balkongen. Här har det inte varit mycket till balkongväder (jag har visserligen inte ens nån balkong), om solen lyser så har värmen inte infunnit sig i alla fall.

    Ha en trevlig början på veckan.

    SvaraRadera
  3. Härligt med god mat, motion och sol!
    Må gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Åh det där såg lovande ut! Bara linne och sol :)

    Så kul att du kör på med instruerandet och du verkar så duktig. Hoppas verkligen på att få köra för dig inom en snar framtid :)

    Du är ju alltid duktig med maten och behöver ju inte hålla igen känns det som men det är ju kul att utmana sig lite...

    Ingen ny resa inplanerad norröver förrän början av juli då semestern börjar. Midsommar har vi dock inte planerat ännu, så får se var vi hamnar då... :)

    SvaraRadera