torsdag 10 mars 2011

Snöstorm!

Det är alltid något med denna stad.

Det har stormats rejält och igår kom det även snö.
Så när jag gick till gymmet igår var det en riktig snöstorm jag fick gå i.



Ser ganska öde ut... ingen som vågar sig ut!


Passet igår blev kanske inte det bästa.. men man kan inte alltid känna sig på topp.
Kände mig lite konstig i kroppen och orkade inte det jag brukar, det kändes tungt.

Men fick i alla fall ihop ett hyfsat pass. 4 varv med

Knäböj 15st 10 kg x 4
Chins 12st x 4
Dips 15st x 4
Armhävningar 20stx 4
Kettlebell swing 25st 16 kg x 4
Fällkniven 20st x 4


när man räknar ihop hela passet blir det ändå ganska så mycket tex 48 chins :) men med hjälp då naturligtvis, men har ju som ett litet mål att kunna göra någon själv!


Sen fick jag hoppa i core kläderna och instruera ett sent pass.
halv 9, kändes som jag stod där mitt i natten, och utanför bara yrde snön.


Som tur är var det vara en tillfällig svacka igår. Jag mår topp idag :)


Idag blir det en väldigt bra torsdag. Vilodag och den ska spenderas med finaste Annika ikväll <3

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en mysig vilodag, jag hade vilodag igår, idag är det back to the gym. Ett rygg/bröstpass, kanske lite kondition med, beror på hur mina hamstrings mår, just nu är de riktigt riktigt stela sedan benpasset i förrgår!

    SvaraRadera