lördag 17 september 2011

Triathlondag!

Dessa lördagar då vi kör triathlonträning tillsammans är så sjukt roliga!

I morse så började vi med mitt spinningpass.

Klockan 10 körde vi igång, och det var både triathlontätt och bloggtätt!

Bloggarna: C-M, Annika  och Linda

Triathleterna, Andreas, Stefan, C-M.

Körde järnet tillsammans och det var riktigt skoj!
Underbara lördagsmorgon.Att få väcka kroppen tillsammans med så många träningssugna.

I cykelhimlen! 

Stretch!








Efter vår cykling så bytte vi om till löparkläderna och här står järnmännen redo att köra igång!







                                                       Järnkvinnan är också redo! :)





Solen lyste i ögonen och det var ett fantastiskt väder för utomhusträning.


< ------Järnmännen jobbar på






Stegen förde oss till Ormberget där vi tänkte ta ett varv runt 7,4 km slingan.

Jag sprang med lite trötta ben och valde att ligga i ett ganska så lugnt tempo. Lidingö närmar sig och benen vill jag ha på topp då!

 När vi kom tillbaka till simhallen hade vi sprungit 12 km, nöjd!

Jag fyllde på med en blåbärs-smootie, gott! Laddad för nästa gren simning! 

 I simhallen coachade Stefan oss med diverse övningar.

Och jag tänkte verkligen på min nedsättning i vattnet.

Stefan tittade på mig och sa, vad har hänt Lina?
Över en natt så har du ändrat och det ser mycket bättre ut nu.

Jag sa att jag hade varit och tjuvtränat under natten, i mina drömmar alltså :) 

OJ så glad jag blev, jag tror att paddlarna hjälpte mig att få en annan känsla, nu känner jag hur jag ska sätta ner mina händer/armar för att kunna glida lättare, och det var så otroligt kul att jag hade fattat grejen och att det syntes! :)
Supernöjd med dagens triathlon pass!



                        Efteråt belönade vi oss med sushi och det var så otroligt gott! 




Nu är jag sådär skönt trött och jag ska bara äta och vila resten av kvällen :)

8 kommentarer:

  1. Ni verkar ha det så skoj ihop, det är riktigt kul att läsa om er träning.

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig träningsdag! Starkt jobbat!!

    SvaraRadera
  3. Helt suveränt bra jobbat Lina! Och tack för spinningpasset idag:) Lika kul som i måndags!

    SvaraRadera
  4. Vilka bra bilder du fick i skogen! Gillar när vi klättrar den där träbron, den är hård. kul att läsa som vanligt! /c-m.

    SvaraRadera
  5. Suveräna träningstillfällen!!!! fan va fint de var!!!!

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att följa era träningsdagar. Ni verkar vara ett härligt gäng! Spinningsalen såg ut att vara full med träningsglada människor- härligt, önskar att jag varit där. Nu är jag äntligen bättre och kunde springa nätta 3 km igår (trotsade min nästäppa). Kort, men välbehövligt! :-)

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar dag och härligt kostavslut :)

    SvaraRadera
  8. Och hur gott är inte Sushi! Härligt att läsa hur du öser på med allt vad det innebär!

    SvaraRadera