tisdag 2 december 2014

Filmklipp benträning


Ikväll blev det en härlig löptur i frisk kyla. Jag började rätt lugnt i 4 km sen ökade jag tempot och låg runt 04.30-04.55 tempo i 5 km för att sedan avsluta sista biten lite lugnare. Härligt att öka tempot och känna att pulsen slår lite hårdare. Nästan 16 km löplycka ikväll.

Just nu darrar benen för det blev lite styrka efteråt. Tränar upp min baksida med olika höftlyft, enbensknäböj, utfallssteg...

Jobbar även på styrkan i mina armar. Känner mig väldigt glad över att mina armar blivit lite större.




Dessa övningar körde jag tidigare idag. Den första är en grym stabilitetsövning för höft och knä. Den andra jobbar jag på mina enbensknäböj. En tuff favoritövning!






4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när musklerna växer!! Är så imponerad av dina Pistols ... måste ta mig tid att lära mig på riktigt.
    Lyckades dock inte kunna öppna videoklippen!!
    Kram :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria :)
      Nu går det att se videoklippen, det var visst inställt på privat först! :) kram!!

      Radera
  2. Snygg, underbart att få trycka på under löp passet.
    Kram

    SvaraRadera