torsdag 11 december 2014

Sim och löparbubbel!


Igår hade jag ett riktigt bra simpass. Innan jag for hemifrån så frös jag lite, stormen härjade utanför fönstret och tanken på att hoppa i den kalla bassängen lockade inte men jag visste att jag skulle ångra mig om jag inte for och så sant!

Simpasset med det där lilla extra fokuset på rotation. Paddlarna som drog igenom vattnet, känslan fanns där. Jag kände mig som fisken en stund. Snabba intervaller varvat med lite lugnare nöta mala partier. Simmet kändes lovely! Ångrade inte en sekund att jag bytte ut soffan mot bassängen! :)

3000 meter under timmen, himla nöjd! :) 



I morse var stormen fortfarande kvar utanför. Efter TRX-passet tog jag på mig löparstassen och benen tog mig till Påskbergsskogen. Där var jag lite skyddad från de värsta vindarna och ösregnet som föll från himlen. Kunde nog inte känna mig mera levande när vindarna tog tag i kroppen. Underbart fint att springa där.

Levande
Lycka. 
Love. 
Löpning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar