tisdag 18 november 2008

En dag a la Maria

Marias pepp har följt mig dag idag
och det är jag otroligt glad över
jag har vidgat mina vyer

Tisdag.

Vakna.Äta.Plugga.Step up.Mat.Plugga.Body Pump.Mat.plugg.sova.






Ja NI ser helt rätt
Jag har varit på ett step pass idag
och inte vilket som helst
det var ett basic med den bästa
stegen satt fortfarande i mig, långt inne, men de kom fram igen
och det var så otroligt KUL!
det känns i vaderna nu vill jag lova!
tack Maria!!!

dagens träning var ju inte slut där
vi kunde ju inte motstå att vara med på Marias pump också
fullt hus som vanligt
grymt jobbigt och det känns nu i mina armar vill jag lova




älskar att träna med Maria!



idag provade vi något nytt.
och det blev lyckat
gott

lax med fetaost och purjolök a la röd quinoa

innan den sätts in i ugnen




och det färdiga resultatet!





oj vad jag är trött nu
och egentligen behövs det läsas mera

jag blir verkligen tokig under tentaperioder.



ändå mycket nöjd med min dag
ur tränings synvinkel iallafall :-)


kärlek.

2 kommentarer:

  1. Åh jag ÄLSKAR att träna med dig Lina! Du är grym ju, och kör alltid som en toka *ler*. Love IT!

    Nu har vi myst i soffan och fikat och nu är det dags att sova. Ses nog imorron för då har jag ju step och du går ju på Annas spinn.

    Sov gott!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag är proppmätt, ändå blev jag sugen på en smaskig sallad nu. hihi..

    nu är cellen klar, imorgon musklerna.. *pust* dom är inge kul.. jag vet vad dom heter dom stora, men sen då.. de är sååå mcyekt mer.

    ajaaa...


    stick ner och kika jacka imorgon. finns en hel vägg och jenny jobbar 13-19 om du vill ha expertråd;-)

    PUSS!

    SvaraRadera