onsdag 19 november 2008

Gastrocnemius

Idag har jag ont i mina gastrocnemius
alltså mina vader
kan det vara från step passet igår?
Oooh ja, inte van och studsa upp och ner. men grymt kul var det iallafall.

Gävle har fått något vitt på marken
och det föll från himlen
småland hur är läget nere hos er? har ni någon snö ännu?



jag tycker att den kan vänta lite till
fast ändå rätt mys, det lyser upp i vinterkylan

men om man kunde så skulle jag nu vilja trycka å en knapp och vara på en varm plats.

låååångt bort från tenta ångest och kyla
jag tycker att jag läser och läser men ingenting fastnar



och dagarna går så fort
timme efter timme bara springer iväg och jag hinner inte med
någon som känner samma sak?

idag fick det bli fisk för tredje dagen i rad men det är himmelskt gott

dagens middag:

lax a la fetaost, purjo, tomat, sesamfrön och dinkelpasta till detta.

men säger de inte att man blir smart av fisk?
så heja heja nu kommer det gå mycket lättare att läsa :-)




ikväll fick jag cykla med Anna
energikicken själv :-) love it!
får jag beställa lite söder energi av dig nu när du ska till Öland!
Hade varit perfekt :-)

Nu ska jag läsa lite och sedan blir det att slumra
och inatt ska jag sova i vardagsrummet
mitt element är borta
så sovrummet inte en chans
stenväggar och iskallt golv är inget för mig

tur att man flyttar snart!


Kärlek till cykling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar