onsdag 12 november 2008

Plugg, svett och mera svett



Det är vad jag är just nu. CYKLIG!
Grattis SATS till en guldcykling ledare.
Det är så härligt att få cykla under ett pass då ledaren är så lycklig över att vara där. Man själv känner då en enorm lycka och det blir lättare att ge sitt bästa.
tack Anna!

jag svettades som en tok idag. det var grymt härligt
när man känner dropparna rinna ner på golvet från ansiktet
då är man CYKLIG


Tidigare idag har jag gått igenom lite av anteckningar från vår kära anatomi
det är fruktansvärt mycket som ska in på lite tid.

jag vill ha fler timmar på dygnet tack!

Idag slog jag till med pasta. det hör inte till vanligheten men jag rekommenderar denna pasta, dinkelpasta!


och det blev dinkelpasta a la cornfärs




en sväng på stan
och inhandlat lite småsaker!
kanske ett party linne som jag ska ha på lördag? ska prova min grå kjol till och om det passar blir det nog det!





på lördag blir jag ett med mina vänner från småland igen!
och jag längtar!

och jag älskar verkligen bonde söker fru.
haha vissa fick se mig springa från gymmet idag för att inte missa!!! :-)

Maria L, jag provar nog step nästa vecka, då det skulle vara lite enklare! :-)
ett till Grattis SATS. Bättre instruktör kan ni inte hitta! Maria är guld värd!


ensamt är det om nätterna
och regnet bara öser ner
kom hem från sjön!


Kärlek till cykling!

4 kommentarer:

  1. dinkel pasta rocks:-) yeah!!

    Och toppen är så himla fin!
    du kommer absolut bli snyggast på festen. eller ja, min klänning gå juinte av för hackor de heller.. ;-)jenny (svägerskan) kanske hänger med. är de ok?

    yogan idag var UNDERBAR!
    ooh kärlek!

    PUS FINA!

    SvaraRadera
  2. vilken inspiration du är!!!

    SvaraRadera
  3. Men Åh Lina, vad fint du skrivit om mig, TACK! vad glad jag blir, å va söt du är :)
    Ja jag är verkligen lycklig över att vara där.

    Så roligt att du var med både i går och idag!

    kram kram

    SvaraRadera
  4. Gud vilka fina ord Lina! Nu blir jag både generad och jätteglad! Anna sa att du skrivit så fint om oss på din blogg, hade missat det. Men nu har jag läst och nu blev jag en riktigt glad Marion ;D. Tackar! Det är alltid SÅ skoj när du är med på passen ska du veta. Energi till MAX! Love it!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera