tisdag 21 april 2009

Drömmer

Längtar tillbaka till denna bild.
Det var i början på Mallis resan och solen sken och inte ett moln på himlen
Då trivdes Lina som allra allra bäst





Det är verkligen tur att cyklingen finns.
För den tar mig till en annan värld.
Just nu vill jag befinna mig i en helt annan värld än vad jag gör just nu.

en värld där allt ordnar sig
för just nu känns det som att jag är ute i dimman någon stans
och vet egentligen inte vilken dörr jag ska öppna

ska jag gå kvar
ska jag inte gå kvar
vad är det bästa?
vad vill jag göra efter sommaren?
oj vad det är hjärnstorm just nu i hjärnan!

det är verkligen tur att cyklingen finns!


På resan träffade man många härliga triathleter
Jag blev inspirerad
tänk att efter ha cyklat ge sig ut och springa för att sedan simma
vilken omväxlande träning
det verkar verkligen super kul!





Så idag efter pump passet som kändes riktigt bra med tanke på att man har varit borta från styrketräning i nästan 2 veckor körde jag på med lite löpning.

Jag sprang mycket förr
men på senaste har cyklingen tagit över det mesta
men vilken kick det var att springa idag
det kändes som att jag kunde springa i evigheter


Omväxling förnöjer!



Kärlek!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Det är alltid så inspirerande att besöka din blogg. Jag blir glad av att komma hit :-)

    SvaraRadera
  2. Mm, de där triathleterna är riktigt hårda:-D

    SvaraRadera
  3. Det är härligt med variation och kan tänka mig att det skulle passa dig perfekt.
    Kram Maria

    SvaraRadera