fredag 17 april 2009

Tillbaka


Nu är jag tillbaka i Sverige, i Gävle, igen.

Jag kan inget annat än och längta tillbaka.

Imorse när jag satt på föreläsning och klockade tickade mot klockan 10.00
så drömde jag mig bort
vid den tiden på Mallis var man cykelklädd och en ny cykeltur väntade



Näst sista dagen på Mallis tog vi cyklarna och besteg berget Sa Calobra
jag kan säga att kraschen satte sina spår i huvudet och det var lite läskigt att cykla i stor klunga men det enda och göra är att cykla vidare för att bearbeta tankarna

Sa Calobra
12 km stigning uppför
helt underbart
vilka vägar



den dagen blev det 8 timmar på cykeln

sista dagen blev det en tur till torget i Petra
älskar vägen dit och vägen hem är otroligt rolig

men det var lite ledsna miner
suck att åka hem!




Summan från min vistelse

Ca 100 mil avverkade i benen
och det blev ca 50 h på cykeln

och detta är jag mycket nöjd med! :-)


kärlek!

5 kommentarer:

  1. Grymt bra jobbat Lina! Nu har du minnen för livet.
    Välkommen hem!

    kram

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem till Sverige.
    Förstår att det känns lite vemodigt att komma hem, även om det kan vara skönt också.
    100 mil är ju sjukt mycket cykling. Imponerad! Kul att du är nöjd med resan, många minnen som du kan leva på länge.

    SvaraRadera
  3. Hej Lina!

    Välkommen hem!
    Nu har du cyklar mer är 3 VR så du kommer klara det fint i Motala i juni.

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem! 100 mil....har du inte ont i rumpan? *skratt*
    Förstår att du längtar tillbaka, det där är ju ditt liv....
    Ses imorron kanske, saknat dig ska du veta!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Åh herreguud! 100 mil - sjukt imponerande!

    Håller med om att triathlon låter spännande och det finns ju faktiskt kortare distanser att tävla på så man behöver ju inte vara stålmannen verkar det som :)

    Men jag måste öva mer på simningen innan jag funderar på det på allvar...

    SvaraRadera