söndag 5 april 2009

Jag är så otroligt lycklig!

DAG 3

Cyklist samling inför morgonens turer!



Idag när man vaknade var det inte ett moln på himlen
vilken cykeldag som väntade

det fick bli "platten" idag
vi var rätt så många som skulle hållas i klunga



allt detta är så himla lärorikt för mig
jag kom till Mallis utan att ha kört klungkörning
och knappt smakat på milen på racer cykel
alla dess regler och lagar
nu suger jag in all kunskap jag bara kan
jag tycker att det gick bra idag!

vi hade rätt bra tempo idag
tyckte att jag hängde på bra :-)
vågar släppa på bromsen nu i nerförsbackarna :-)

det är så sjukt mycket cyklister på ön
det är som att komma till cykelriket!



Vi landade i en liten by där vi satte oss och intog lunch
jag satt i solens strålar och det var helt underbart!



vädret har varit kanon hela dagen


efter dagens tur som blev på nästan ca 9 mil
så däckade man skönt i solen



nu har man en sådan härlig cykelbränna på armarna
men det hör ju till :-)

det här är verkligen vad jag kallar cykellycka!


nu blir det och kolla vad man ska köra för sträcka imorgon
och med vilken grupp det ska bli
kanske blir det berg imorn!
måste ta en tur när man bara satsar på att fota
nu går det så snabbt så man hinner inte blinka

men allt är så himla vackert!
vilka vyer!


kärlek från Mallis!

2 kommentarer:

  1. Åh vad underbart ni verkar ha det! Förstår att du är i paradiset Lina! Sköt om er och ha det toppen!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Mannen på mitten på första bilden har två bra historier att berätta. Den ena gäller den tatuering han har på sin arm. Den andra gäller sista etappen på Gotland Bike Battle 2008. Jag körde på hans Bianchi-cykel då. Hälsa han från mig.

    SvaraRadera