tisdag 20 april 2010

Brunett!

Då var man brunett igen.
Kände för förändring, var lite trött på utväxten av slingorna.

min käraste färgade!
och detta blev resultatet!



från sidan också :-)



trivs med mitt bruna!





Nu ska jag iväg och redovisa om Vätternrundan på engelska!
Förena nytta med nöje!
Men jag känner mig en aning stressad för utmaningen i sommar. Det har ju inte blivit någon cykelpremiär ute ännu! Pust!

Förresten!
Någon som har någon bra spinninglåt som gärna vill dela med sig?
Letar som en toook efter låtar till tisdagens pass! Pirrar i magen!



Kärlek!

7 kommentarer:

  1. Vad roligt med ny hårfärg, riktigt fint blev det.

    Åh, man borde ju komma på några bra spinninglåtar, för jag tycker att det är en viktig bit, det där med musiken på spinningpassen, men det står verkligen helt still.

    Hoppas att du får en fin tisdagkväll!

    SvaraRadera
  2. Det där blev ju jätte fint!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  3. Riktigt snyggt. Du passade jättebra i den färgen!

    SvaraRadera
  4. Ja, det är verkligen härligt att kunna cykla ute. Hoppas att du kan komma ut och cykla snart! Är det Vättern i år igen?

    Snygg hårfärg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Lina om du lägger in mig på msn så kan jag skicka över lite musik som jag har haft till spinningen.

    annaeriksson81@hotmail.com

    vet inte vad du vill ha, jag har ju haft endel rock och lite sånt..


    (och jättefin i håret var du!) :)

    SvaraRadera
  6. Yoooohooo... *visslar* Snygging! Du passar lika bra i alla färger du!

    (D åkte skidor igår i Luleå och det låter helt osannolikt. Men häftigt :)

    Ang spinninglåtar så älskar jag darude, sandstorm - en gammal spinningklassiker. Och allt med scooter, tung rock eller någon rnb med mycket beat. Hade varit grymt att få vara med på ett Lina-pass! Tror att du är bäst som instruktör! När är det dags? :)

    Kram!

    SvaraRadera
  7. SNYGG FÄRG! Själv har jag för första gången i livet blivit ljusare:) Ljusa slingor, trivs super i de. Kul att testa lite nytt som sagt. Ändra lite. Du passar jättefint i färgen!

    SvaraRadera