lördag 17 april 2010

Spinning instruktör :-)

Idag började jag dagen med ett pump pass,
fast det var inte vilket pump pass som helst, det var UTMANING som gällde.
ledarna hade olika stationer med pumpövningar och jag nästan tre dubblade mina vikter. Så himla kul att få pepp och att man klara mer än vad man tror!
På benen blev det 35kg :-) Inväntar träningsvärk imorgon!


Jag måste erkänna att jag är lite av en sjömans hustru ;-)









Nya öronhängen
Röda blommor :-)



Denna vecka bara sprang iväg.
Jobb och skola har tagit upp min tid.



Ett glädjande besked fick jag mig i fredags som gjorde att min helg började med CYKELLYCKA!

Jag ska få vara med och instruera på ett spinning pass 75 min!
Det pirrar redan i magen, men det känns så KUL!
NU letar jag musik och ska försöka få ihop ett par låtar så snabbt som möjligt! :-)

Någon som har förslag på bra och goa spinninglåtar?


nu ska jag ta hand min min älskade...
han har fått ryggskott! HUA!




det snöar här nu och det är ruggigt aprilväder!!

Burr!!

4 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att du ska instruera Lina! Har du sökt jobb som instruktör på ditt gym så det blir en fortsättning eller är det bara detta pass? Kul i vilket fall! lycka till!

    Din sjömansklänning var jättefin :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att få instruera spinningen!

    Hoppas du får en fin vecka utan någon mer snö..:)

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är!
    Vad roligt att du ska instruera!! Hoppas det leder till nåt mer!!
    Det kommer nog bli vår till er oxå, du behöver inte vara stressad så bra tränad som du är!
    Ha en bra tisdag du med! Kram

    SvaraRadera
  4. Ohhhhh. ÄNTLIGEN Lina!!! :) :) Jag blir så glad för din skull, du anar inte.. :)

    Det kommer bli super! Som sagt, är det något du kan så är det ju att cykla..

    Kram på dig

    SvaraRadera