söndag 25 mars 2012

KÄNSLAN


Vaknar upp efter en natts vila 
Reser mig upp från sängen och ställer mig på golvet


att inte känna den där riktigt onda smärtan som jag har gjort tidigare
det är känsla av lycka. 

 det är känsla av hopp! :) 

Det blir verkligen bättre dag för dag. Jag är så otroligt glad. Det går ju framåt nu! :) 

Min träningshelg... 

Igår blev det yoga + simning. En perfekt kombo!

jag var helt ensam i crawl-banan, jag njöt!



Idag har jag och Linda utmanat kroppen med 550 Rep Fat massacre

KUL med sällskap! Svettigt. Pulshöjande. Jobbigt. 
Bra jobbat!

Linda var med på 3h spinnen vi hade på Inpuls. Kanske ny utmaning väntar snart :)


+ några kompletterande mag- och tricepsövningar efteråt! Jag tror på  härlig träningsvärk imorgon! 


Imorgon väntar något otroligt roligt! :) Jag kommer att bli kär, det är något som är säkert ;)


Bilder kommer :)


4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du fick vakna med den känslan! Och spännande i morgon, vad kan det tänkas vara?

    SvaraRadera
  2. Bra att det går åt rätt håll!

    SvaraRadera
  3. Åhh så glad jag blir för din skull Lina, vilken härlig känsla. Nu har det vänt!!

    SvaraRadera