lördag 7 april 2012

SPINN - BOXNING - CYKLING


Klockan 09.15 satt jag på spinningcykeln och rev av 70 min spinning. 

Härligt uppvaknande!

Kort därefter entrade jag en ny sal och nya redskap
handskar och mitsar. Dags att prova på lite boxning efter som sällskapet här i Varberg är boxinstruktör.

Tufft pulshöjande pass. Olika slagkombinationer med sparkar, benböj och mage.
Det kommer att kännas i ryggen imorgon.



Det är fortfarande kyligt här på Västkusten. Graderna är inte många.
Men det blev i alla fall en kortare tur idag på min kärlek. 

Oj oj oj vad vi kommer ha kul i sommar. Just LOVE it! 

Cervélon och Bästkusten :)





Mycket glad cyklist :) 



Imorgon tänkte jag bestämma över dagen eftersom det är min dag :) 

Då blir det cykling igen! :)


2 kommentarer:

  1. Låter som ett bra beslut!
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  2. Du verkar ha det riktigt bra där! Vilken härligt glad cykel-Lina:)

    SvaraRadera