lördag 21 april 2012

TRIATHLON-DAG


Just nu värker benen sådär skönt. 

Äntligen har jag fått till ett triathlon-pass, lite omvänd ordning men i alla fall! :) 

Triathleterna började dagen med spinning. Tufft pass och benen fick jobba rejält. 

Du kära cykelsadel, jag säger det igen, Jag älskar dig!



Sen var det bara och hoppa i löpskorna. 

Mitt andra löppass för i år skulle avverkas på löpband. 
Tog det jätte lugnt. Bara skönt att få springa. Men det känns att tekniken inte är där. Får tänka att nu kan den bara bli bättre. Skynda långsamt. Jag är otroligt glad att jag kan löpa lite grann nu! Vaden känns mindre och mindre.



Sim-passet fick avsluta triathlon-dagen!

Det kändes väldigt skönt för kroppen. Körde lugna längder med fokus på att glida! 




En fantastisk träningsdag!

3 kommentarer:

  1. Härligt med en bra träningsdag! Gott att vaden blir bättre!

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa Lina och grattis till finfint betyg på spinningen! De stora konventen nästa!?

    SvaraRadera