söndag 22 juli 2012

Spinn och Sim

 
Jag väckte upp Varbergs cyklister idag 
klockan 10.00 satt vi i spinningsalen och jag tror att vi alla utmanade oss lite extra idag 

Härligt och se när deltagarna kämpar och sliter
glöden i ögonen
se styrkan i benen 
rynkan mellan ögonbrynen
det var jobbigt idag

att instruera måste vara det bästa jobbet! :) 

SpinningHIGH! 


Sen for jag hem och käkade lunch för magen bara skrek efter mat 

Pass nummer två för dagen blev Simning och jag tänkte mig långdistans med lite högre tempo än vad jag brukar ha.

Ironman distansen 3,8 km ville jag simma 

Efter 1 km kom jag in i den riktiga simbubblan och med mina öronproppar är det lätt att stänga ute allt annat ljud. Jag kan bara fokusera på mig. Min andning. Mina armtag. Det flöt på väldigt bra.

3,8 km på cirkus 1h och 15 min 

Simbubbla i en alldeles egen bana, det är lyxigt! 


2 kommentarer:

  1. Härligt med simbubbla! Och fint cyklat igår i vinden! :)

    SvaraRadera
  2. Det där med simbubbla låter så härligt, blir mer och mer sugen på att lära mig simma ordentligt själv nu!

    SvaraRadera