fredag 26 oktober 2012

130 min spinnbubbla


Tusen tack för alla fina kommentarer och gratulationer
blir alldeles varm i kroppen och glad! 

Det hela känns så spännande, pirrigt i magen men så otroligt kul! :) 


Igår blev det en helkväll spinning. 
Jag lyssnade på min vad och tog det rätt lugnt så idag vaknar jag upp och känner inget av det onda. Så skönt!

Jag började kvällen på mitt gym Friskvågen. 40 min och en favorit i repris, pyramiden.
Det var ett fantastiskt gäng jag fick framför mig. 

Gillar vår spinningsal. 

 

Någon mer som brukar köra pyramidintervaller? Hur ser de ut?


Efter mitt pass drog jag vidare till ett annat gym där jag brukar hålla till på lördagar. Actic. 
De har lite längre spinningpass än vad vi har och ikväll ville jag provköra och även kolla utrustningen på stället eftersom jag ska sitta där imorn och leda pass för triathleterna! :) 

Där sitter jag imorgon...känns spännande! 
har byggt ett jobbigt pass! :)



Det blir lite konstigt att sätta sig på en annan spinncykel än den man är van vid.
Men dessa cyklar tycker jag är bra för man kan lägga sig ner i triaställning :) 






90 min flög iväg .Det blev backar och intervaller. Bra musik! 

Jag kände att jag hade ett bra tryck i benen. Stark och mycket energi som ville ut!
Riktigt riktigt bra spinningkväll! 


Nu är jag spinnbubblig och laddar inför imorgon. Då ska triathleterna sättas på prov ;) 



Ikväll tror jag att det blir backintervaller löpning och sedan någon form av raw food efterrätt! 
Det är så mycket jag vill prova att göra så jag kan knappt bestämma vad. 

Det kommer nog komma ganska så täta matuppdateringar här framöver! :) 

Ska ni träna något idag? 


Ha en härlig fredag!!!

2 kommentarer:

  1. 130 min spinning är mycket, så härligt att det gick bra :) Hoppas du får till ett hårt och bra pass imorgon. Skulle vara kul att vara med någon gång på dina pass. Synd man bor så långt bort.
    Jag ska träna lite rullskidor idag efter jobbet tror jag, eller bakcintervaller löpning. Har inte besämt mig än!

    SvaraRadera
  2. Nu vill jag boka in ett spinningpass efter att ha läst detta! :) Jag blir ju så inspirerad av dej :)

    Angående pyramidintervaller.. en favvis är att efter uppvärmning köra 1,2,3,4,5,4,3,2,1 minuter (eller kilometer beroende på vad jag gör för form av träning) .. skidor, cykel eller löpning.

    SvaraRadera