onsdag 24 oktober 2012

OnsdagsBrick + Styrka


Kvällens pass blev ett brickpass

Det började med Cykling 40 min där jag körde en favorit i repris. Pyramiden. 
Intervaller på 2,3,4,5,6 min.
Kort och effektivt pass! 

Direkt efter cyklingen tog jag på mig mina kära Asics och sprang en kortare löptur i lugnt tempo. 



Vaden känns bra när jag springer, men fortfarande lite mera när jag cyklar. 
Jag ska försöka minska på spinnpassen och när jag väl kör försöka att ta det lite lugnare för och se om det hjälper. 

Efter spinn - löp körde jag ett pass i gymmet.

Det var minimalt med folk, jätteskönt då det alltid brukar vara rätt fullt. 

Här hänger jag om kvällarna..








Jag körde 

Bröst 
Triceps
Rygg
Mage 
  



Här är min absoluta favorithörna. En stor yta där det går att leka för fullt med många redskap! 



Sidoplanka med bosu
det bränner till 



Benböj på balansplatta
fokus balans



Jag övade även på min bollutmaning 
Det gick lite bättre. Snart kommer den sitta fint!
 



Imorgon händer det spännande grejer! 

Återkommer! :)

3 kommentarer:

  1. Åh vilket snyggt gym ni har. Jag tror att jag också skulle stortrivas på din favvo plats där. ;) Oj vilken rolig morgondag du verkar få, stor kram och lycka till med allt som händer och sker! :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att få in ett brickpass! Och skönt att köra ett pyramidpass :) Ha en fin dag Lina!!

    SvaraRadera
  3. Jag och killen testade den där bolusutmaningen i helgen, shit va svårt det var! klarade typ 2 (!!) och jag tycker ändå att jag har är stark i magen + bra balans. MÅSTE ÖVA MER :)

    SvaraRadera