torsdag 22 november 2012

Morgonlöpning 2 mil


Idag börjar jag jobbet klockan 11 och då tyckte jag att det passade bra med en morgonlöp 

Jag sprang i väg i mörkret 
Det duggade lite lätt, mulet och grått 

Vinden var kraftig 
Motvind varvades med medvind

ena stunden föll ett lätt regn medan i andra stunden haglade det mot kroppen
Inte de skönaste förhållandena men jag njöt av stunden. 
av att vakna i löpskorna. 

jag fick min revansch, magen mådde fint hela vägen! 
 Underbar känsla. 

RunnersHigh! :) 

2 mil löpning före frukost. 

Jag är supernöjd! 




19 kommentarer:

  1. Oj det var grymt starkt av dig! Nu längtar jag redan till min morgonlöpning.....:)2 mil inte dåligt innan frukost!Gissar att du var rätt sugen på frukost sen va? Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Skulle aldrig köra utan en frukost innan..

    SvaraRadera
  3. Grymt jobbat! Innan frukost är respekt. :)

    SvaraRadera
  4. Sprang du 2 mil på fastande mage? tokstolle!

    SvaraRadera
  5. 2 mil innan frukost?? Du sprang väl inte på tom mage hoppas jag? Varför, i så fall?

    SvaraRadera
  6. 2 mil före frukost, i den farten, du är toookig! Tok-Lina!

    SvaraRadera
  7. Starkt av dig att springa 2 mil innan frukost. Jag har klarat max 1 mil, sen skriker min mage efter frukost. Jag mår bäst av att springa ca 2 tim efter en lätt frukost.. men hur ofta kan man göra så? Bara på lediga och oplanerade dagar, tyvärr!

    SvaraRadera
  8. Härligt att magen höll! Men du ser liite blöt ut! ;-)

    Kram

    SvaraRadera
  9. 2 mil innan frukost - det var inte småpotatis. Bra jobbat! Själv kommer jag mig till kaffebryggaren och kylen innan frukost; efter det är jag dock pigg att springa!

    SvaraRadera
  10. Men gud vad hurtig du är!
    Bra jobbat :)

    SvaraRadera
  11. wow.

    du är galen. galet bra. vilken start på dagen!

    SvaraRadera
  12. Bra jobbat!Vad skönt med en morgontur, men motvind ogillas av mig. SNygg klocka, jag har en likadan :) Det är grymt bra tycker jag. Kram

    SvaraRadera
  13. Den perfekta starten på dagen!! Härligt Lina :)

    SvaraRadera
  14. Det förstår jag verkligen att du är grymt nöjd med :)

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig start på morgonen, starkt jobbat.

    SvaraRadera
  16. Väldigt bra jobbat! Du imponerar :-)

    SvaraRadera