onsdag 21 november 2012

Spinn-Flowin- och Simbubblat


Kvällen började med 55 min spinning 
Jag begav mig direkt in i min egen bubbla, som deltagare försvinner jag iväg i min värld
jag fokuserar på mina tramptag
tänker att jag har starka ben och njuter av att vara på sadeln 

idag längtade jag lite extra mycket efter cervelon 

tänk när vi susade fram i somras 
mil efter mil 
jag njöt av varje tramptag 

till nästa år ska du få bli lite mera pimpad har jag bestämt 
jag suktar efter nya hjul... 

jag är kär!!!







Efter spinningen så var det dags att utmana sig igen med Flowinplattan 
Oj oj oj vad benen fick jobba. Krampaktigt.
många benböj och utfallsteg
Magen fick också jobba oerhört mycket.

Bra träning det här med flowin! 



Sen var det dags att entra simhallen. Mycket folk i bassängen idag men det gick bra.
jag kunde hålla mitt tempo som jag ville

Körde mycket med dolme och paddlar, känner att mina armar behöver stärkas .





Imorgon kväll är det dags för VIP kväll på Spis&Deli Varberg 
Jag har varit där hela dagen idag och plockat. 

Så spännande! Vi öppnar alldeles alldeles snart! Jag kommer med bilder om hur det ser ut.
Det kommer bli så himla fint. Imorgon är det sista rycket. 

Det pirrar i hela kroppen! 


2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter :)
    Spännande med flowingplattan, har nog aldrig sett en sån live tror jag. Skulle vilja testa! :D

    Kul att ni öppnar snart. Spännande :)

    Sv. Ja, det kändes också som en "plötsligt händer det". Har fått många påhopp på mitt bröstsim sen jag började med simningen igen i julas. Skönt med lite framgång!

    Tack, imorn ska jag vara hemma. Då blir det en rejäl sovmorgon :)

    SvaraRadera