söndag 27 september 2015

Triathlon-helg


Vilken fantastisk träningshelg som har passerat. I lördags blev det cykling tillsammans med Lena och Calle som vann TREK:s tävling där vinsten var två nätter på Asia spa i Varberg och träning tillsammans med mig.

Solen sken och den värmde oss på vår fina tur. Så vackert och underbart att få nöta asfalt med min rosa karamell och tillsammans med väldigt trevligt sällskap. Vi tog oss an en ganska så kuperad runda och det gav benen en match. Det blev mycket triathlon-snack eftersom både Lena och Calle är triathleter så det var en helt perfekt lördag i sadeln. 




På kvällen blev det middag på bästa stället i Varberg NAMI restaurang. 



Lyxen med hotell tycker jag är frukosten och den som serveras på Varbergs stadshotell och Asia Spa är fantastisk. Mycket att välja på och jag älskar att det finns många olika frukter, nötter och frön.

En perfekt uppladdning för vad som väntades söndag förmiddag :)



På gymmet har vi haft en training week och vi har kört några specialklasser och idag var det min tur. 

"Lina goes Hawaii" hette mitt pass. 

40 min cykling intervaller och fartlek 
30 min tabata styrketräning fokus triathlon 
30 min löpning platt och back-intervall 

Jag fick med mig ett grymt starkt gäng, mycket fokus och de gav verkligen allt i alla grenarna. Superkul att få leda och instruera ett sådant här pass. Mycket mer av den varan :) Supernöjd med dagen och mina deltagare verkade vara väldigt trötta och nöjda. Härligt!






TriathlonHÖG vid den magisk kusten... 
Tjohoooo!!! 

Nedräkningen har börjat nu. 6 dagar kvar till Hawaii 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar