söndag 14 september 2008

cykelklubben

jag är nu medlem i cykelklubben.se

vilket visar sig vara en hel skön community, alla cyklister är så grymt härliga.
och de bloggar och skriver om sina turer, men fika pauser i det fria.
visst låter det inte helt underbart?
jag skrev om min första cykeltur och vilken respons jag fick av alla cyklister som välkomnade mig!! :-)

några kommentarer!

-Välkommen in i "träsket". Du lär aldrig hitta ut, bara så du vet. :)

skön kommentar, och jag tror faktiskt inte att jag kommer att hitta ut!
rättare sagt jag vill inte hitta ut!

det är min passion, det är något som jag vill hålla på med lääänge!

en annan kommentar

-Nu kan det bara bli "värre".... Du är fast! :-)

och JA jag är verkligen fast!

idag har jag shoppat mig ett par cykelglasögon.
det blev inte de jag ville ha tyvärr,
men jag får nöja mig med dessa sålänge





idag stod det lax på menyn
rotfrukter i ugn
och till det gjordes en god sallad!







jag nej jag vill inte bli förkyld, snälla inte nu!

loppet är exakt om 1 vecka!
förberedning!
c-vitamin laddning! kan inte bli förkyld nu, nej inte nu!


nu är det unplugged, nirvana, i mina öron.
om det var länge sen

come as you are!

over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar