lördag 20 september 2008

Imorgon gäller det! Cykling 12 mil.

Oj oj oj
Imorgon är det dags
Det kittlar i min mage just nu
Fjärilarna bara flyger omkring
12 mil
Det är väldigt väldigt långt
Just nu så undrar man vad man tusan har gett sig in i
Tvivel
Orkar jag?

Men fasen man ska tro på sig själv
Kom igen nu Lina
Jag klarar
Jag kan

Det ska gå vägen det här, fast det är långt så ska jag ta mig tusan klara detta!
Det här är vad jag har längtat efter så länge
Inte tappa tro nu

"Jag kan cykla, jag är inte rädd"

De som skulle cykla långa loppet fick höga startnummer.
Alla före i kön skulle köra korta loppet
Och så kommer jag och slår till på det stora
Ett nummer med en 5a i vill jag ha


och titta det fick jag :-)





nu kan det inte gå annat än bra
bara man inte får punktering, det är det värsta som skulle kunna hända.
tänk och bryta loppet
mardröm!


nu är det snart sovdags, ladda batterierna för imorgon!
10.00 går starten!

önska mig nu lycka till :-)

uppladdning!





over and out!

2 kommentarer:

  1. Det första jag tänkte på när ja vaknade va på dig! jag är såå nervös men du är ju bästa så detta fixar du lätt!!
    Fy när vi hade lagt på igår,då kom det..tungt.Vill du kommer hem till helgen skulle bli såå glad.Saknade är såå stor. Som sagt vi håller våra tummar. Puss

    SvaraRadera
  2. HEJA HEJA HEJA!!!

    de kommer gå så bra lina sötnos=)

    SvaraRadera