fredag 5 september 2008

RACERN är MIN




Det HÄR är en av de lyckligaste dagarna i mitt liv.

RACER cykeln är min!

ÄNTLIGEN!

nu är jag en av cyklisterna som jag drömt att var när jag sett dem fara förbi på vägen

bara jag tittar på min cykel så kan jag inte låta bli att le
en dröm som har blivit verklighet
ibland tror jag att jag drömmer, är den verkligen min?
men sen nyper jag mig i armen och
en känsla av LYCKA bara strömmar över hela min kropp


det kändes som att jag handlade upp hela cykel affären
ny tröja
nya cykelbyxor
cykeldator
cykelpump
hjälm

det är lite mer att inhandla. handskar ska jag kolla efter!
och nya skor hittade jag inte, fanns inga svart/röda och det är ett måste!

nu kommer ett bild collage a la Lina och hennes kära cykel!
bilderna blev lite mörka, kunde inte ta med blixt eftersom min tröja hade reflex och det speglade sig lite dumt på bilderna då...hoppas ni kan se ändå!












min cykelhjälm! flames på :-)




min vattenflaska! röd och svart!





denna pulsklocka måste inhandlas, grymt fin!




det var mitt lite collage!

nu är det gästrikeloppet nästa!
jag kan klara, jag är inte rädd :-)


nu är jag laddad till tusen, jag och min kära cykel!

jag är så glad,
kan inte beskriva,

det är ett lyckorus!

esa bästa vännen
välkommen till bloggarnas värld!


all kärlek!

over and out!

3 kommentarer:

  1. LYCKA!!
    fan va skoj lina.. du är ju ettmed din racer!!

    jag har kollat film och ätit kola med min svägerska. inte trött ännu, mne det är ok att vara vaken helva natten för jag jobbar hela imorgon. uscha!!

    PUSS PÅ DIG VACKRA

    SvaraRadera
  2. Snygging.! ringer sen..hm funderar ska ja ha tröjan å stövlarna ikväll? hm ville du ska vara hemma å hjälpa mig!! miss ya! Puss

    SvaraRadera
  3. Kul Lina, jättesnygg cykel!
    Roligt att du bestämt dig att köra loppet, det kommer du klara galant. Du är ju spinning-elit ;)
    Jag kan också vara precis så där glad när jag får saker jag längtat efter. Bara att hålla fast vid känslan då!
    Ha en bra helg!
    Kram

    SvaraRadera