måndag 21 juni 2010

Core

Nu har jag varit på core-utbildning, träning för mage och rygg
Har fått låtarna och övningarna som ska göras till
och det är ju mycket mera att tänka på än i spinningen
här måste man vara i takt och räkna, hur blocken är uppdelade och så vidare
det kommer att bli en utmaning
nu är det bara och nöta och nöta så man kan det utantill!
ska bli spännande och köra!


3 dagar kvar tills jag far söderut!
det ska bli helt fantastiskt att komma hem! träffa alla nära och kära <3

inför resan har jag fått införskaffa mig en kameraväska!
fast det behövde jag ju hur som helst och denna fick följa med mig hem.
röd och rosa :-)



och nu har jag även beställt en ny dator som förhoppningsvis hinner att komma
min gamla ville inte alls vara med något mera
suck
men en dator kan man inte leva utan så detta var ju bara och fixa

och jag hittade den perfekta datorväskan

;-)


denna väska är grymt bra
den kommer att rymma skolböckerna också!
bra inköp!




tycker inte alls om rosa och rött







Vi har även fått hem vårt nya soffbord
och vi blev riktigt nöjda





nu räknar jag ner dagarna!



Kärlek!

2 kommentarer:

  1. Åh-hå vad kul, ska du köra Core också! Gud vad roligt det kommer att bli att gå på dina pass och se dig instruera och känna att det är "min Lina" som står där :) Hihi!

    Förstår att det ska bli härligt att komma hem. Jag håller på att längta ihjäl mig efter midsommar. Åker till Sundsvall för att träffa familjen, och Daniel kommer ner och sen så kommer min bror också hem! Så mysigt! :)

    Fina saker du/ni köpt också, väldigt Lina-style.

    Ha en skön måndagkväll! (tre dagar kvar) Kram!

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina väskor! Färgerna är ju bara så snygga också..:)

    Vad härligt att få åka söderut, hoppas du får en jättefin helg där hemma!

    SvaraRadera