tisdag 29 juni 2010

Småland!

Idag när jag vaknar är jag tillbaka
jag andas den norrländska luften igen
det är mulet ute, det vankas regn
i söder skiner solen för fullt och det är sommarvärme

jag längtar tillbaka. det var en alldeles för kort tid hemma.

men så mycket glädje, kärlek, mys och skratt som jag fick, det får jag leva på nu!


midsommaraftonen!

en egen midsommarstång blev till!
vi tog en tur i högsby för och samla in lite blommor och blad!



min bästa vän och jag!







resultatet!




grill, jordgubbstårta och mysigt häng i trädgården samt midsommardans!



sötaste norton!



min bästa midsommaraftonen någonsin. fantastiska vänner, god mat, mys, kärlek, glädje, skratt!



dagen efter åkte jag till mönsterås för härligt häng!


kusinerna upptäckte varandra på filten!



bröderna jobbade på utbyggnaden av hallen



vi gick en härlig promenad!




bröderna med barnvagnarna! :-)



sedan blev det ett dopp i poolen, och det var mycket omtyckt!

Melvin busade!




ester skrattade!





sedan var det skönt att få vara i pappas famn och mysa!




gungan var också omtyckt!





jag fick även träffa bästa jica och vi myste på filten och pratade ikapp allt sedan sist!




finaste vännen!







fina vänner!




söta norton var också med!
denna bodyn fick han av mig och per, en riktig sjöbuse :-)




sista dagen i småland var jag i mönsterås igen
och träffade goaste söthjärtat tillsammans med bästa vännen och sötkillen!

vilken underbar dag vi hade!






världens sötaste ester!
saknar dig redan, ditt skratt, du får mig så lycklig! vill alltid vara dig nära!






nu är det jobbigt att vara tillbaka.

saknar er så!


kärlek hem!


6 kommentarer:

  1. Så kul att se alla fina bilderna!! Fin-Lina. Du verkar ha haft en alldeles underbar midsommarhelg! Härligt! Synd bara att det är så långt från ditt Småland upp till norr. Du får försöka njuta av norrlandsluften oxå, verkar ju hur mysigt som helst där uppe!!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh så många fina bilder! Men Esthers ögonfransar är ju helt gudomliga, vilket charmtroll och även lilla Norton vill man ju bara gosa med :) Kan se dig med famnen full av barn Lina :)

    Längtar till vi ses! Jag hör av mig när vi landar i Luleå igen och ser om ni har nån tid över :)

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder och söta barn:). Ser ut att ha varit riktigt skönt att vara hemma.
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga bilder! Du verkar ha haft en riktigt mysig helg med nära och kära. Det är sådant man får energi och ork ifrån:-)

    SvaraRadera
  5. Det var så kul att se dig igen Lina, bästa resesällskapet :)
    Så mycket kärlek du också haft hemma... vi får leva på våra dagar i söder ett tag framöver nu..

    Kram !

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder. Ser ut som du har haft en riktigt bra helg!

    SvaraRadera