onsdag 2 juni 2010

Stugmys!

Hej Sommarlov!
Jag är så glad så glad så glad!

Lyckan har tagit tag om min kropp!

Sista veckan i skolan var riktigt jobbig och krävande.
Men allt slutade bättre än vad jag kunde ana.


Vi bestämde oss för att ta en natt i stugan på rödkallen
känna in stillheten som är där

man hör vattnet slå in mot stranden


premiärtur med båten!!!




jag är redo för tur!




jag som båtförare, hihi
vid kajen i alla fall




sen tog min sjöbuse över rodret




det var så vackert på sjön!
och båten gick så bra!




njutning!





Slutstation rödkallen!
Små röda stugor
en jätte fin lite ö långt ute i luleås skärgård
ungefär 3 land mil





denna fyr kan man gå upp i!





här är utsikten!





med fyren som skugga i marken.





fin miljö!




det är något med livbojar
älskar att ta kort på dem! :-)







experimenterade rätt mycket med kameran som ni ser ;-)

när jag är på ön känns det som på saltkråkan



mys i stugan!





bastubad och en fin kvällspromenad!

glädjehopp!




solnedgång!







jag har massor av bilder detta var bara ett axplock
jag har foto mani :-)


världens bästa kväll/dag hade vi ute på ön!


idag var det tillbaka till verkligheten igen.
Jobbelijobb!


Imorn är jag ledig, då ska jag gå på stan och mysa!



Kärlek till sommaren!!!!

7 kommentarer:

  1. Vad härligt med sommarlov! Så underbart med båt, stuga o vatten. Myspys på hög nivå. Njut så mkt ni bara kan. Hoppas ni har lika soligt o fint som vi har på närkeslätten. kram

    SvaraRadera
  2. Åh, vilka underbara vyer, riktigt vackert.

    Och jag gillar din randiga tröja:-)

    Vad skönt med sommarlov, njut!

    SvaraRadera
  3. Helt sagoligt vackert.. Sverige är verkligen fint. Tänkte på saltkråkan jag också :)
    Måste vart supermysigt i stugan, tänk vad man uppskattar sommaren nu. Är det någon stuga som pers familj har? Antar att det blir fler turer dit i sommar :)

    kram

    SvaraRadera
  4. Underbart fina bilder! Ser så rogivande och härligt ut. En perfekt dag/kväll kan jag tänka mig..:)

    SvaraRadera
  5. Vad härligt de såg ut!

    Ha en trevlig helg
    /jossan

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt i skärgården. Rödkallen är verkligen en fin ö. Har stuga på Junkön, ni passerade säkert på vägen ut. Skönt med sommarlov och bra jobbat i skolan!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera