lördag 26 juni 2010

Midsommar!

Världens finaste midsommartjej hon är här!



Jag tror att jag har haft min bästa midsommar ever!

Fylld med glädje, kärlek, underbara vänner, god mat och massa sol.
Helt underbart.
Lycka är att få vara här nere i Småland med familjen och så fina vänner!


Midsommaraftonen firades hos bästa med familj.
Äntligen fick jag träffa deras lilla prins och han var så söt!

vi hade en underbar dag med god mat, plockade blommor som vi klädde vår alldeles egengjorda midsommarstång med, grillade, dansade runt stången, jordgubbstårta, grillat och sällskapsspel, dagen och kvällen kunde inte bli bättre!
TACK!


midsommardagen fick jag fira med andreas, sara och melvin, jonas, matilda och söthjärtat ester. Hade en MYS dag i mönsterås! Lycka!

jag har massvis med bilder men de tar sååå lång tid att ladda upp här i skogen.
så det får bli ett projekt i norr i stället.

söthjärtat och jag!






kärlek till underbara småland!

6 kommentarer:

  1. Helt underbar den sista bilden. Utstrålar sådan glädje och kärlek. Otroligt fin och vacker bild!

    Hoppas helgen fortsätter lika bra idag!

    SvaraRadera
  2. Javisst är det något speciellt med midsommar!

    Du verkar också haft en mysig helg med nära och kära.

    Och Ester är så glad, så söt:)

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på Ester och dig! =)

    SvaraRadera
  4. Så härligt att du fått vara hemma i Småland. Ni verkar haft en jätte skön helg!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  5. Oj FINA Lina, så söta ni är! :) Blir alldeles glad!

    Och VILKEN TUR att väskan äntligen dök upp, jobbigt att vara utan alla sina personliga saker, kläder och allt!

    Nu är det nedräkning på allvar. Fem dagar till Norrland :)

    SvaraRadera
  6. Tack tack Lina =)
    Ja frukost på sängen är man inte bortskämd med! Superhärligt då det händer =)
    Tyvärr blev det ingen shopping, på nätet stod det att affären var öppen men då vi kom dit var det stängt.. Grr.. Men vi gör ett nytt försök idag! ;)
    Hoppas resan hem går bra för dig! Känner verkligen med dig, hur tråkigt det är att du redan måste åka hem då jag vet att du skulle vilja stanna i veckor! Men jag hoppas du snart får komma hem till Småland igen! Hörde förresten att midsommar var hellyckat! Jag hade velat vara där! Kram kram!

    SvaraRadera