fredag 30 juli 2010

Storforsen!

Vi semestrar för fullt här i norr.
Det är jättekul.
Jag får uppleva norr jag också, tillsammans med de finaste, det är det bästa!


Igår tog vi en roadtrip till Storforsen.

Ester och jag busar i bilen!




Längs vägen stannade vi vid ett jättemsysigt café
allt var sådär perfekt



billigt hembakat fika
mysig miljö
lantligt som jag älskar


inomhus.




snygga gamla burkar.
vill ha!








njutning!
det fanns jordgubbar, massa plus i kanten!

och kaffet fick man i dessa söta kannor!








efter gott fika så satte vi oss i bilen och styrde kosan mot denna fors


och den var mäktig
vacker natur







ester med forsen i bakgrunden
lika glad som vanligt :-)
gooo hjärtat!




söta!!









vacker natur!





min finaste!







ikväll har vi haft en mysig kväll på restaurang
bilder kommer senare :-)



nu laddar jag för morgonspinning! be there :-)



Kärlek!

6 kommentarer:

  1. Åh så fint! Vi hann aldrig åka dit under semestern. Nu har jag mamma och pappa på besök i Norrpan och har gått igenom alla semesterbilder och fick längtan upp till norr igen, lite extra. Jättefina bilder på alla och mysigt café! :)

    Upptäckte ju förresten igår att du inte registrerade träning på funbeat längre, vad har hänt? Saknar dig där också... vill ha Lina överallt :)

    Nu är första jobbveckan gjord och det känns som man är tillbaka i det. Men med viss reservation för allt ändå, väntar ju på september och förändringar.

    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Ni verkar ha det riktigt trevligt där uppe i norr, med erat finbesök.

    Och vilka mäktiga bilder på allt vatten.

    Jag är riktigt nöjd med vår utflykt till Stendörren igår, det var så himla fint där.

    Ha en fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Ja storforsen är vackert! Hon är verkligen en liten solstråle Ester :).
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder. Ser ut som att ni har haft det riktigt härligt!

    SvaraRadera
  5. Härlig bild på er. Det verkligen lyser kärlek.

    SvaraRadera