lördag 3 juli 2010

trötter

jag har inte varit med om ett segare jobbmaraton.
ögonen vill inte vara öppna och hela kroppen är trött

men efter imorgon har jag äntligen två lediga dagar.
alldeles för många timmar har det blivit

men idag fick jag en överraskning på jobbet som gjorde att jag log resten av dagen
min finaste Annika kom på besök
och mina ben och hela jag hoppade av glädje över att se henne

bild från förra sommaren då vi cyklade för barncancerfonden



längtar tills vi ses igen!



och just nu önskar jag att denna tjej kunde ge mitt ett av sina fina leenden!

puss mitt söthjärta!




ikväll är det saknad!

och jag är lite bitter över att befinna mig i norra sverige, här har vi ingen värmebölja :-(



kärlek!

2 kommentarer:

  1. Nä här är det sannerligen ingen värmebölja. Hoppas du får 2 sköna dagar nu.
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera
  2. hej Lina,

    Jag har faktikst funderat på att köpa en cykel. Det är så många som är ute och cyklar och det verkar så härligt.
    Behöver kanske inte den allra dyraste, men har du några tips?

    SvaraRadera