onsdag 22 juni 2011

Cykel löpning styrke!

Trött efter en dag på jobbet. Men med ett snabbt mellanmål så återfick jag energin och cyklade iväg till gymmet.

Cykel, löp-intervaller och lite styrketräning hade jag i mina tankar.

Det fick bli cykel inomhus idag, ett pass med branta backar och intervaller.
Härligt att cykla ur benen!

När passet var slut snörade jag på mig mina löparskor istället.


cykel + löp

alltid redo! :)



Ikväll körde jag 10st 1 min intervaller och vilade 30 sek mellan.
Hade lite sega ben efter jobbet men klarade ändå att trycka på hyfsat bra så kände mig nöjd efteråt med löpen.

Efter löpningen blev det snabbpass styrke!

Endorfiner!




Imorgon funderar jag på simning igen, vet att våtdräkten befann sig i Malmö igår och att den nu finns i händerna på Delivery Agent, hoppas de är snabba!!


NU vill jag simma ute! :)

1 kommentar: