torsdag 23 juni 2011

Simning + cykel

Efter dagar med bara regn så dök solen upp igen och himlen var klarblå när jag vaknade. Härlig känsla!

Idag kunde jag sluta lite tidigare från jobbet och skyndade mig iväg till simhallen. Våtdräkten är fortfarande på vift någonstans i Sverige.

Det blev mest crawl idag och det känns som att jag kommer framåt för varje pass som går och det känns riktigt skönt! :)

Simlycka! :)


Tog vara på den fina kvällen, efter simningen hoppade jag på cykeln och samlade några cykelmil.

Cykellycka på vägen!




Grymt bra träningskväll... nu är både ben och ögon trötta! :)

3 kommentarer:

  1. Simningen hade jag kunnat vara utan :) men cyklingen ser underbar ut! trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  2. Ser ut som ytterligare en bra träningsdag:) Duktiga du!

    Hoppas att du får en riktigt trevlig midsommar!

    SvaraRadera
  3. jag har missat din ironman-satsning. FAN VAD ROLIGT, lycka till!! Jag ska dit och heja, hoppas jag ser dig :-)

    SvaraRadera