tisdag 28 juni 2011

Simning i nya våtdräkten!

Äntligen kom avin och jag kunde idag hämta ut min våtdräkt!

Skyndade mig fort att öppna det något tillknycklade paketet och hel och fin var den!

Jag provade och till min lättnad så passade den, svårt att beställa utan att ha provat men det funkade denna gången. Simpremiär redan ikväll tänkte jag!


Solen lyser och det blåser varma vindar här i Luleå så innan simningen blev det en kort tur på cykeln.

4 mil, därav 2 mil medvind och 2 mil motvind. Bra pass för psyket idag. Försökte trycka på riktigt hårt i motvinden och jag kände mig stark idag! :)


Efter cyklingen så var det bara hoppa i badkläderna och prova våtdräkten för första gången! Pirrigt!

I Lulsundet, här simmade jag idag!



Innan jag hoppar i plurret. Solen i ögonen..



Och här efter simningen. :)




Den kändes riktigt fin i vattnet, skön att simma i. Gillade den skarpt!
NU blir det mer simning ute och jag ser fram emot det! :)


Simningen är på gång! :)

2 kommentarer:

  1. Du ser superstark ut! Härligt att våtdräkten äntligen kom.

    SvaraRadera
  2. Shit! Inser nu att det är redan i år du tänker göra ironman-debut!? Du är ju totalgalen. :-)

    SvaraRadera