onsdag 18 januari 2012

POWERSTRIKE IMPACT

Det var väldigt länge sen jag tog på mig mina boxningshandskar. 
Ikväll dammade jag av dem...och det är jag glad för!



Powerstrike Impact - Kraft och uthållighet
Med enkla sparkar och slag mot en fristående bag får du en tuff och utmanande träning för hela kroppen. Musiken och instruktören leder dig säkert genom dom enkla spark & slagkombinationerna. Ett pass för alla!

 En säck, en motståndare på andra sidan. Idag var min motståndare CM.



 


Snabba slag, hårda slag, benböj, sparkar
jag fokuserade på säcken, slog ut alla känslor som jag samlat på mig och det var så skönt!
jag slog så hårt att knogarna började blöda...
Redo för fight!! 





BoxHÖG.. ooh yes! 



4 kommentarer:

  1. Superbra ju! Det är en himla skön känsla det där...

    jag har dock några småtraumatiska minnen från box-pass, särskilt när jag gått dit "själv" och tussats ihop med en partner. Hu. Vet dock inte om det är bloggmaterial, man vet ju aldrig vem som läser, haha!

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du är bra på vad du än tar dig för Lina:) Härligt jobbat, nu får du plåstra om dig ikväll!
    När kommer du å fikar?

    SvaraRadera
  3. Va kul! Det där är gruppträning när den är som bäst! Gymmet här tog tyvärr bort impacten och jag saknar det:( i bland behöver man avreagera sig lite;)

    SvaraRadera
  4. Åh det är så galet roligt! Längtar, jag har gjort ett uppehåll nu för skadan i underbenet, men snart..snart...

    Däremot har jag inte lyckats med skavsår. Hårt jobbet, Lina ;-) !

    SvaraRadera