onsdag 4 januari 2012

Hejdå Småland

Den 21:a december tog jag jullov och for ner till Småland. 2 veckor går fort. Ikväll lyfter planet till norr igen.

Det är med blandade känslor.
 
Jag har i alla fall samlat massvis med energi. Kärlek från familj och vänner! Jag sparar allt i kroppen!

mamsen och jag

Massa bus har det varit i dagarna





2-års kalas 



På Norton och mig (fast julen 2010)


Promenader med solen i ögonen, gruset under fötterna, ladugårdarna som avlöser varandra.
Vi ses snart igen!




Kärlek <3

4 kommentarer:

  1. Ja, ibland undrar man var tiden tar vägen! Ha en bra hemresa och hoppas norrland tar emot dig så bra det går. Kram!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem Lina, du är efterlängtad:)

    SvaraRadera
  3. Härliga dagar! Jag tror nog du hör hemma i Småland ändå...
    Kram och Gott nytt år!

    /Anna Eriksson

    SvaraRadera
  4. Familjkärlek är fina saker!

    Idag när du sitter på planet hem ska jag tipsa dig om min egna länk. Vi har ju pratat så mycket om mål den senaste tiden så vill gärna ge dig några utomordentliga verktyg på vägen!

    Hoppas du får en behaglig resa hem!

    http://malin-charlotta.blogspot.com/2012/01/sa-nar-du-dina-mal.html

    SvaraRadera