fredag 4 maj 2012

BRICK-TRÄNING


Äntligen Brick-träning, cykel/ löpning combo! Jag känner att triathlon träning är på gång nu och det är en underbar känsla. Det är ju vad jag vill göra och hålla på med!

Cyklingen fick ske inomhus igen. ett pass med energi och pulsgivande musik! 



Efter svettdroppar på golvet tog jag mig ut och sprang med en sol i ögonen.


Första löpstegen kändes väldigt lätt. En flygande känsla.
Lite kalla vindar men en fin och vacker tur. Vaden noterade igen att den fanns där, men det får göra lite ont.
Jag försöker att lyssna på kroppen., inte alltid helt enkelt, hur ont får det göra, på vilken skala. 


Är enormt lycklig i alla fall att jag kan ta löpsteg igen.

Mina andra löpmil för i år! 

Lycka!



Imorgon sätter jag mig på sadeln igen. Passet är fullt och reserver finns på listan.
Det kommer bli mycket energi. Kan knappt vänta! 


Nu fortsatt rapportskrivande. 


Trevlig fredagkväll! 

2 kommentarer:

  1. Härligt Lina! Det låter som att du verkligen är på väg tillbaka efter skadan. Jag vet också hur svårt det är att börja lugnt, nu pga halsvirusen som förföljer mig, svårt att inte rivstarta efter sjukdomsperiod, man vill ju så mycket... allt...

    SvaraRadera
  2. Bra! tur att du inte sparade löpningen till idag (som vissa andra gjorde...)

    SvaraRadera