torsdag 23 oktober 2014

Snabbdistans löpning


Idag var det dags igen att hoppa i springskorna. De sköna brooks fortsätter att leverera på mina fötter, det känns som att jag springer på moln, supersköna skor! Mulet väder och en och en annan regnskur fick jag över mig men det gjorde inget idag för just idag kände jag mig stark. Benen var tillbaka och jag sprang snabbare än vad jag gjort på länge och det kändes så himla skönt.

Tempot i benen var tillbaka idag. Det var tufft, flåset kändes av men som jag njöt där i skogen. Sagolikt vackert. En snabb 11 körde jag i morse. Hoppas känslan håller i sig nu. På lördag ska jag till andra trakter och springa, det blir kul och se något nytt! :)
 



 
Nu har jag äntligen blivit med visitkort, mitt första! :) 


2 kommentarer:

  1. Låter som en riktigt härlig tur!
    Kul med visitkort också. Första visitkorten är alltid något speciellt..:)

    SvaraRadera
  2. Jeg blir så inspirert av å lese din og Helenas blogg! Får LYST til å komme seg ut på trening:) Grattis med visittkort! ha en fin helg:)

    SvaraRadera