fredag 27 augusti 2010

Höst!

Jag har fått vända i dörren många gånger
när jag kommit ut så har en kall vind svept om min kropp
det har blivit kallare
nu är det mer kläder som gäller igen

luften är frisk
och jag tycker det är riktigt härligt

idag på löprundan andades jag in frisk luft och fick extra energi!
en löprunda på 58 minuter, vet inte hur långt jag sprang med det var riktigt skönt!

HÖSTENERGI!

Längtar tillbaka till fjällen!

jag kan titta på dessa bilder om och om och om igen.

det var så underbart!






nu är det bara och plocka fram de stora te kopparna, varma gosiga tröjor och tända ljus och mysa i höstmörkret!


kärlek!

2 kommentarer:

  1. Lite mysigt med höst också tycker jag. Tjocka tröjor och värmeljus och en kopp te är ju aldrig fel nästan..:)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det mysigt med hösten. Gillar verkligen höstkläder också!
    Ha de gott!
    Kram
    /Sara

    SvaraRadera