torsdag 12 augusti 2010

I löpspåret!

Ikväll var det dags
milspåret var mitt
glömde dock min pulsklocka hemma så tiden vet jag inte exakt
men jag tror att det blev närmare 55-60 min

uppför branta backar och springandes i sanden
jag hade ändå energi kvar när jag kom i mål, så lite mer tryck kan jag ha! :-)
känns skönt!


nu är benen skönt trötta
uppladdningen har börjat! :-)


en mil ikväll :-)





vi har blivit med bil
älsklingen var och hämtade denna pärla!


jag älskar Audi, så fina och grymt härliga att köra! Det är kvalité!

Så fin!




nu ska vi planera vår tur nästa vecka!
Det är äventyr på gång :-)


Kärlek!

6 kommentarer:

  1. Bra jobbat!

    Och kul med TjurRuset:)

    Hoppas att du hittar skor, det är inte lätt. Jag hoppas verkligen på mina Nike´s, imorgon blir det ett nytt försök med dem.

    SvaraRadera
  2. Lät som ett härligt löppass det!

    Kul med bil, fin var den! :) Grattis!

    SvaraRadera
  3. Visst är det underbart att springa!!! Längtar till ikväll då det får bli en runda i skogen innan fredsgmyset. Fin bil! Älskar också Audi, har en också :).
    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Härligt! Ibland kan det vara rätt så skönt att glömma pulsklockan hemma.. Bra ladd för TjurRuset det där - jag måste börja springa i mer terräng.

    SvaraRadera
  5. Duktig du är Lina!

    jag har också fastnat för utomhusträning nu. Älskar cykeln!
    Funderade på en grej, har du någon mätare på din cykel så du kan se hur långt du kör? Vad kostar isåfall en sån?

    kram

    SvaraRadera
  6. Ååå jag älskar Audi. Kör en på jobbet ibland!

    Jag bli avundsjuk när jag läser att du springer milen. =( Jag klarar inte det just nu. Min fot krånglar i tid o otid. Kan bara springa 5 km på sin höjd.

    SvaraRadera